Pocketbike Forum banner
41 - 57 of 57 Posts
Het heeft me maar 6 maanden gekost om hier aan toe te komen. Ik voeg 2 foto's toe die de meeste vragen over de bedrading van een X1 of X2 zouden moeten beantwoorden.
Zou het mogelijk zijn om meer foto's te plaatsen, zoals van de bobine, het relais en de startmotor, en de dodemansknop, en waar ze op aangesloten zijn?

Ik denk dat dit een laag genummerde X-bike bedrading is. Je begint met het volgen van de hete draad van de batterij en van de generatorbehuizing. Alle batterijstroom gaat door de 10 amp zekering en er is een oplaadpoortdraad aangesloten om de batterij op te laden. De startmotor/generator heeft 4 borstels, 2 voor elk doel, starten en stroom opwekken om je batterij op te laden. Hij maakt wisselstroom, dus er is een spanningsgelijkrichter (diode), die 13,7 volt gelijkstroom maakt, dan kun je je batterij opladen. De motor is als een kettingzaag, hij draait op zichzelf.

Attachments

Als je een 2-takt 49cc-zuigerpoortmotor hebt, is er geen bedrading, je aardt de spoel via een knop om de motor te stoppen. Het meeste van de bedrading die je ziet bij Cateye- en X-fietsen met lichten en knipperlichten en een batterij om op te laden, en alle andere rommel die ze erop zetten. Ik bezit geen X1- of X2-fiets.

49cc pocketbike x6 - Ik heb een drukknop geĂŻnstalleerd om te starten, maar de draden worden heet (1'POS-BATTERIJ 1'NAAR RELAIS PIN 1'NAAR AARDE) & ik heb ook een startschakelaar met 2 draden en nog een 2 rode draden, 1 komt van de oplaadpoort, de andere is waarschijnlijk negatief, kan ik ze aan elkaar koppelen?

Misschien zijn de draadjes van de knop te klein, of is het niet goed bedraad, ik weet niet zeker wat je hebt gedaan??

Ik ben de sleutel van mijn midi-motor kwijt en vroeg me af of er een manier is om hem zonder te starten. Het is een 4-draads ontstekingskabel, de kleuren zijn geel, oranje, rood en wit. Suggesties worden zeer gewaardeerd.

Ik ben de sleutel van mijn midi-motor kwijt en ik vroeg me af of er een manier is om hem zonder te starten. Het is een 4-draads ontstekingsdraad, de kleuren zijn geel, oranje, rood en wit. Suggesties worden zeer gewaardeerd
Trek gewoon de stekker uit elkaar en trek hem aan... Om hem uit te zetten, steek je hem gewoon weer in elkaar...

Succes

Haal gewoon de contactsleutel eruit en trek dan de start van de motorfiets. De sleutel kortsluit alleen de ontsteking naar de aarde. Het contactslot is meer een curiositeit en was nooit echt bedoeld om diefstal te voorkomen.

Wat bedoel je
Je zei dat je wilde weten hoe je de "motor zonder sleutel kunt starten"....?

Ik gaf je het snelste en gemakkelijkste antwoord door je te vertellen om "de contactsleutel uit de kabelboom te halen" en de motor te starten, wat een zeer haalbaar antwoord is op je vraag, en ook om te vermelden dat het werkt op motoren met trekstarters en kickstarters......…

Met Chinese bedrading is er geen definitief antwoord op "hotwiring", aangezien de Chinezen allerlei verschillende draadkleuren gebruiken voor dezelfde aansluiting op dezelfde soorten kabelbomen vanwege de verschillende fabrikanten, plus je hebt ons de draadkleuren die van de schakelaar komen niet gegeven...…….Die kleuren zijn relevanter..

Om die informatie te weten over welke draden waarheen gaan, heb je een multimeter nodig om absoluut zeker te zijn welke draden wat doen door een spanningscontrole uit te voeren om de stroom te vinden, evenals continuĂŻteitstests om de massa- en killswitch-draden te vinden of koop gewoon een nieuwe contactsleutel van ebay..

Succes

Wat bedoel je met de contactsleutel uit de kabelboom halen
Wauw, ik weet dat je dat echt niet serieus vraagt...?...Ik heb net screenshots van de berichten gemaakt en naar mijn neef gestuurd....Hij stuurde me een emoji terug die met zijn hoofd tegen een bakstenen muur sloeg...Hij zei dat ik het aan Google moest vragen of een YouTube-video moest vinden.........Ik ben het ermee eens....LOLZorg goed voor jezelf..............

41 - 57 of 57 Posts