Als je een pocketbike hebt en anderen wilt helpen, plaats dan hier je bedradingsschema's zodat iedereen ze kan zien
Zou het mogelijk zijn om meer foto's te plaatsen, zoals van de bobine, het relais en de startmotor, en de dodemansknop, en waar ze op aangesloten zijn?Het heeft me maar 6 maanden gekost om hier aan toe te komen. Ik voeg 2 foto's toe die de meeste vragen over de bedrading van een X1 of X2 zouden moeten beantwoorden.
Trek gewoon de stekker uit elkaar en trek hem aan... Om hem uit te zetten, steek je hem gewoon weer in elkaar...Ik ben de sleutel van mijn midi-motor kwijt en ik vroeg me af of er een manier is om hem zonder te starten. Het is een 4-draads ontstekingsdraad, de kleuren zijn geel, oranje, rood en wit. Suggesties worden zeer gewaardeerd
Je zei dat je wilde weten hoe je de "motor zonder sleutel kunt starten"....?Wat bedoel je
Wauw, ik weet dat je dat echt niet serieus vraagt...?...Ik heb net screenshots van de berichten gemaakt en naar mijn neef gestuurd....Hij stuurde me een emoji terug die met zijn hoofd tegen een bakstenen muur sloeg...Hij zei dat ik het aan Google moest vragen of een YouTube-video moest vinden.........Ik ben het ermee eens....LOLZorg goed voor jezelf..............Wat bedoel je met de contactsleutel uit de kabelboom halen
Hoe bedraad je een 2-draads ontsteking op een 2-takt 49cc pocketbike?Haal gewoon de stekker uit elkaar en trek eraan... Om hem uit te schakelen, steek je hem gewoon weer in elkaar...
Succes
Hoe bedraad je een 2-draads ontsteking op een 2-takt 49cc pocketbike?