Pocketbike Forum banner
41 - 57 of 57 Posts
Zajęło mi to tylko 6 miesięcy. Dołączam 2 zdjęcia, które powinny odpowiedzieć na większość pytań dotyczących okablowania X1 lub X2.
Czy byłoby możliwe zamieszczenie większej liczby zdjęć, takich jak cewka zapłonowa, przekaźnik i rozrusznik oraz wyłącznik awaryjny i miejsca ich podłączenia?
 
Uważam, że to okablowanie roweru X o niskim numerze. Zaczynasz od śledzenia gorącego przewodu od akumulatora i obudowy generatora. Cała moc akumulatora przechodzi przez bezpiecznik 10A i jest przewód portu ładowania podłączony do ładowania akumulatora. Rozrusznik/generator ma 4 szczotki, 2 do każdego celu, uruchamiania i wytwarzania energii do ładowania akumulatora. Wytwarza prąd zmienny, więc jest prostownik napięcia (dioda), który wytwarza 13,7 V DC, wtedy możesz naładować akumulator. Silnik jest jak piła łańcuchowa, działa sam.
 

Attachments

Jeśli masz 2-suwowy silnik 49 cm3 z portem tłokowym, nie ma okablowania, uziemiasz cewkę za pomocą przycisku, aby zatrzymać silnik. Większość okablowania, które widzisz w rowerach Cateye i X ze światłami i kierunkowskazami oraz akumulatorem do ładowania i wszystkimi innymi śmieciami, które na nie zakładają. Nie posiadam roweru X1 ani X2.
 
49cc pocket bike x6 - zainstalowałem przycisk startu, ale przewody się nagrzewają (1'POS-BATERIA 1'DO PRZEKAŹNIKA PIN 1'DO UZIEMIENIA) & mam również przełącznik rozrusznika z 2 przewodami i kolejny 2 czerwony przewód, 1 wychodzi z portu ładowania, drugi to prawdopodobnie ujemny, czy mogę je połączyć razem?
 
Być może przewody przycisku są za małe lub nie są prawidłowo podłączone, nie jestem pewien, co zrobiłeś??
 
Zgubiłem kluczyk do mojego motocykla midi i zastanawiam się, czy jest jakiś sposób, aby go uruchomić bez niego. Ma 4-przewodowy przewód zapłonowy, kolory to żółty, pomarańczowy, czerwony i biały. Wszelkie sugestie mile widziane.
 
Zgubiłem kluczyk do mojego midi moto i zastanawiałem się, czy jest jakiś sposób, aby je uruchomić bez niego. Ma 4-przewodowe przewody zapłonowe, kolory to żółty, pomarańczowy, czerwony i biały. Wszelkie sugestie mile widziane
Wystarczy pociągnąć za wtyczkę i pociągnąć za nią... Aby ją wyłączyć, po prostu podłącz ją z powrotem...

Powodzenia
 
Po prostu odłącz przełącznik kluczykowy, a następnie pociągnij za rozrusznik motocykla. Klucz tylko zwiera zapłon do masy. Przełącznik kluczykowy to raczej nowinka i nigdy tak naprawdę nie miał zapobiegać kradzieży.
 
Co masz na myśli
Powiedziałeś, że chcesz wiedzieć, jak "uruchomić motocykl bez kluczyka"....?

Dałem ci najszybszą i najłatwiejszą odpowiedź, mówiąc ci, żebyś "odłączył stacyjkę od wiązki" i uruchomił motocykl, co jest bardzo realną odpowiedzią na twoje pytanie, a także warto wspomnieć, że działa w silnikach z rozrusznikami linowymi, jak i nożnymi......…

W przypadku chińskiego okablowania nie ma ostatecznej odpowiedzi na temat "hotwiringu", ponieważ Chińczycy używają wszystkich rodzajów różnych kolorów przewodów dla tego samego zakończenia na tych samych typach wiązek ze względu na różnych producentów, a także nie podałeś nam kolorów przewodów dochodzących ze stacyjki...…….Te kolory są bardziej istotne..

Aby wiedzieć, które przewody dokąd idą, potrzebujesz multimetru, aby mieć absolutną pewność, które przewody co robią, wykonując test napięcia, aby znaleźć zasilanie, a także testy ciągłości, aby znaleźć przewody masy i wyłącznika zapłonu lub po prostu kup nową stacyjkę z serwisu ebay..

Powodzenia
 
Co masz na myśli, odłączając wyłącznik zapłonu od wiązki
Wow, wiem, że naprawdę nie mówisz tego poważnie...?...Zrobiłem zrzut ekranu z postów i wysłałem go mojemu siostrzeńcowi....Odesłał mi emoji uderzające głową o ceglaną ścianę...Powiedział, żebym zapytał Google lub znalazł film na YouTube.........Zgadzam się....LOLUważaj na siebie..............
 
41 - 57 of 57 Posts